مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

سیسمونی و اسم !!!

سلاممممم من اومدم. با این هوای ملس اردیبهشت خوش میگذره اینجا همچنان خنکه و پکیجمون روشنه جالبه . امروز ۳۰ هفته و ۳ روزم شده با وزن ۶۷. دارم کپلی میشم کلی اما اولین باریه از کپلی شدنم راضیم.  من بالاخره از سیسمونی خریدن برگشتم. روز سه شنبه بعد از نخوابیدنم حدودا ۷ صبح به سمت تهران حرکت کردیم  و تو جاده چند باری استاپ کردیم که من خستگی بگیرم و از طبیعت زیبای جاده هم استفاده کنم تموم کنار جاده پر از گل های وحشی شده بود خیلی دوست داشتنی بود و اصلا ادم رو خسته نمیکرد ساعت ۱۱/۵ رسیدیم تهران و رسما سیسمونی خریدن  آغاز شد تا روز ۵ شنبه هر روز بیرون بودیم و دنبال خرید سیسمونی که خدا رو شکر۹۰ درصدش انجام شد جمعه هم برگشتیم. تو راه بارون میومد در حد سیل اصلا یک وضعی بود خفن  تموم جاده رو آب گرفته بود و نمیشد با سرعت برگشت.  ولی اصلا نتونستم از ماشین پیاده بشم و پکیج شده بودم وقتی رسیدیم خونه حالم خیلی بد بود کمر درد تهوع تموم دردها رو گرفته بودم . 

رنگ سیسمونی فسقلیمون لیمویی شد با کمی سبز قاطیش خودم که عاشق رنگش شدم. 

بالاخره اسم فسقلی بعد از کلی تفکر و تفحص  اوکی کردیم.

کوشان به معنی  کوشیدن . کوشا بودن 

کوشان فسقلی به دنیای ما خوش اومدی عزیز مامانی


نظرات 14 + ارسال نظر
سیمرغ سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 20:04 http://manobaba95.blogfa.com/

عیدت مبارک عزیزم
خدا رو قسم میدم به این روز عزیز که به تمام آرزوهاتون برسید
برامون عکس سیسمونی کوشان فسقلی رو بذار

عید شما هم کلی مبارک. ایشالا
حتما وقتی اتاقش رو چیدم عکس میزارم

پریسا سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 13:35 http://Pari_v_zendegi.Brodsky.com

سلام سلام
سیسمونی کوشان جون مبارک
چه اسم قشنگی رنگ سبز فوق العادس مبارک مامان مهربون

سلام سلام به روی ماهت
قربون شما.
کجایی نیستی ؟ ایشالا نوبت شما

مریم سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 09:55

سلام آزاده جون مبارک باشه هم اسم نی نی هم سیسمونیش ان شاء الله خوشنام باشه .

سلام عزیزم . ممنونم ایشالا

الهه دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 20:55

سلام اجی خوبی شاید اگه خودت جای من بودی مثل خودم اینجوری بودی در مورد اسم نی نی اجی چیکار کنم رو اسمش حساسم اجی

دیگه کاری نمیشه کرد جز عادت

میترا دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 13:03

عزیزم مبارکه
من اسم پسرم رو یونا و برای دخترم اسم آوین رو در نظر گرفتم
البته هنوز مامان نشدم واسم دعاکن
انشالا به سلامتی فارغ شی عزیزم

وای چه اسمهای قشنگی دوستشون دارم. ایشالا بزودی مامان میشی و اسم نی نی رو اعلام میکنی

عسل مامانی دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50 http://asalemamaniye.blogfa.com/

عزییییییزم اسم خیلی قشنگ و تکیه من خودم که تا حالا نشنیده بودم کوشان کوشولوی خوشگل
رنگ سیسمونی رو که دارم تصور می کنم احساس می کنم خیلی رنگ قشنگیه تا قدرت داری و به روزهای اخر نرسیدی بچینشون

ممنونم منتظریم تخت و کمدش بیاد تا جاگیر کنیم وسایلش رو الان همه وسط اتاق ولو

فافا دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 11:47

مبارکهههههههههههههههههههههههههه
نامدار باشه ایشالله
چه اسم خوبی
عکس هاشو بذار عزیزم البته عکس وسایلش رو
ماهم تجربه کسب کنیم

ممنونم خانمی. حتما عکس میزارم. ولی مرتب کنم و تختش بیاد.

marzi دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 07:42

به به. مبارکه. هم اسم گل پسر و هم سیسمونیش.
عکس فراموش نشه.

ممنونم عزیزم . حتما. عکس هم میزارم

الهه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 16:32

نه اجی اصلا نمیتونم عادت کنم اجی یه جوریه اسمش خیلی بزرگ و قدیمیه این اسمش

از دست تو خاله خانم

نسیم یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 13:04 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزیزدلم کوشاان کوچولو. مبارکش باشه ایشالا که نامدار باشه. سیسمونیش هم مبارکه. سیسمونی نویان سبزه

ممنونم نسیم جون. ای جونم سبز هم دوست دارم.
ولی فهمیدم چقدر سخته سیسمونی غیر از ابی گرفتن تا میگفتی پسره سریع ابی میاوردن

الهه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 12:48

میدونی اجی من که اصلا از اسم خواهرزاده ام خوشم نمیاد

نگو بهش عادت نداری

کوثر یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:24

سیسمونی گل پسری مبارک باشه
اسمشم خیلی قشنگه و با معنیه عزیزم

ممنون عزیزم ایشالا قسمت شما

صبا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 11:19 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلااااام مامان خانومی مبارکههههههه سیسمونی گل پسر عزیزتون آقا کوشان
اسم زیبایی انتخاب کردین انشاالله نامدار باشه بازم تبریک میگم؛ سیسمونیشو چیدی حتما عکسشو بذار برامون
راستی شما کدوم شهرین؟

سلام ممنونم بالاخره دوتا پروژه رو باهم بستیم. حتما سرویس چوبش اومد عکس میزارم. ما همدانیم

الهه یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 10:34

سلام اجی خوبی خسته نباشی خداروشکر که سیسمونیو خریدی اجی اسم نی نی هم قشنگه اجی
اجی تونستی از سیسمونی نی نی عکس بزار اجی

سلام ممنونم عزیزم. حتما ایشالا سردیس تختش اینها بیاد چیدم عکس میزارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.