مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

پروردگار

باهم بخوانیم ٠٠٠٠ خدایا ، پرودگارا ، یاریم ده هرگاه اسیرچنگال دلهره وتنش شدم ، بیادبیاورم که توجهان راپیش ازان که من دران زاده شوم میگرداندى وپس ازاینکه انراترک کنم نیز خواهى گرداند ، ومن کارهاى جهان رازمانى که دران بسر میبرم به خودت واگذارمیکنم که توبهترین گردانندگانى ، خدایا ٠٠٠٠ بسوى تومیایم ، همان گونه که هستم ، مرابپذیروانگونه که میخواهى بساز ، مرابساز ، شکل بده ، بتراش ، چنان که موجب شرمسارى تو نباشم ، باشد که همواره خواست تورا پذیرا باشم ، ٠٠٠٠٠ امین

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 10:19 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

آممین

فافا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 19:10

عالی بود
بسیار عالی
ممنون از اینکه این رو نوشتی
به یاد خیلی چیزها انداختی منو.
آمین

خواهش میکنم عزیزم.
خودمم دوستش داشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.