مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

عکس تلگرام!!!

بعضی وقت ها عکس پروفایل چیزی بیشتر از یک عکس پروفایل عادی است.. حال خوب و بد آدم ها را میشود از روی عکس پروفایلشان احساس کرد. خستگی٫ دل مردگی ٫شادی و خوشبختی ادم ها توی عکس پروفایلشان موج میزند.کافیست ادلیست تلگرامت را نگاه کنی تا بفهمی حال کدام دوستت خوب است و روبراه و حال کدام بد است و وخیم.دوستی دارم که مادر است . همیشه شیطنت های دختربچه اش را عکس پروفایلش می کند.عکس هایش را که ورق میزنم از روز اولی که سارا کوچولو بدنیا امده تا روزی که کم کم یاد می گیرد روی پاهای کوچکش بایستد را می بینم.انگار همه ی عشق و دغدغه و زندگی دوستم سارا کوچولو است.خداروشکر می کنم که حالش خوب است.دوستم مریم به تازگی عروس شده است .عکس های پروفایلش را که نگاه می کنم عشق وخوشبختی موج میزند. مثل عکسی که امروز روی پروفایلش دیدم و نوشته بود "من عاشق این رابطم ....به زندگیم خوش اومدی "خداروشکر میکنم که حال مریم هم خوب است

شاگرد درس خوان و اول کلاسمان عکس پروفایل ندارد.هیچ وقت نداشته است.انگار حال خنثی و بی تفاوتی دارد یا اینکه از بس مشغول درس خواندن است که یادش رفته عکس بگذارد.ولی حس می کنم حال او هم خوب است

عکس های پروفایل استاد .علاقه اش به کوه نوردی و صعود را نشان می دهد و لبخندهایی که بالای کوه بیشترو عمیق تر احساس می شود تا سر کلاس درس.خداروشکر که حال اوهم خوب است

در میان ادلیستم، یکی هست که چند روز یکبار عکس پروفایلش را عوض می کند .میدانی?

آدم هایی که زود به زود عکس پروفایل عوض می کنند نه بیکار هستند و نه دیوانه این ادم ها فقط دلتنگ یک ادم ممنوعه هستند. و تنها راه فریاد دلتنگی اشان عکس پروفایلشان است.انگار که می خواهند بگویند :هی فلانی که نمیدانم اسمم هنوز توی ادلیستت هست یا نیست.ببین حال و روزم را...ببین که چه بر سرم اوردی؟ببین که چطور دل شکستگی امانم را بریده است

خوب میدانم که حال این دوستم هیچ خوب نیست

یعنی اصلا خوب نیست و چقدر دلم می خواهد همین امشب به او پیامی بدهم و بگویم


چه شعر قشنگی روی پروفایلت گذاشتی رفیق

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود

تادلم ‚باز دلم٫باز دلم٫ دل بشود


نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15

منم زود بزود عوض میکنم عکس پروفایلمو. عکس بچه هامه! اما این که شما میگین نیست! یه عده ذوق دارن و عکس زیبا میبینن دوست دارن بزارن رو پروفایل. یه عده هم مثل من چون از فامیل دوریم مجبوریم اینجوری عکس شیرین کاریا بچه ها رو بزارم همه ببینن. اولا که خواسته خودشونه. بعدم من که نمیتونم برای کل فامیل عکس بفرستم رااااحت میزارم رو پروفایلم همه ببینن.

نه عزیزم شما عشق به خاطر خانواده و بچه هاتون اینجوری میکنید . اینی رو که ایجا نوشتم بیشتر برای مجردهاست مقوله شما جداست

پریسا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 16:00 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

پس عکس پروفایلت خیلی قشنگه،،با دنیا اومدن کوشان دیگه عکس پروفایلت عوض میشه به عکس کوشان..بوسسس برای کوشان خان

. اره دیگه. زندگیمون میشه کوشان شیطون

پریسا چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 08:02 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟کوشان جون خوبه؟؟
راستی عکس پروفایل خودت چیه؟حسم میگه پروفایلت اینه(پسرم دنیامه)

سلام عزیزم. کوشان هم خوبه و از تو شکمم کلی بوس برات میفرسته. عکس پروفایلم من و اقای شوهر در لحظه سال تحویل . چون عید امسال برامون متفاوت بود دلم نمیاد عوضش کنم

marzi سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 19:05 http://rozegaremarzi.blogsky.com

دقیق و درست گفتی.

مامان زهرا کوچولو دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:58 http://asalemamaniye.blogfa.com/

افرین به تو که فکر بقیه هم هستی و به خاطر حال خوب بودنشون شاکر خدا هستی
جای تحسین داره که حتی به فکر اونی هستی که داره زجر می کشه
قلب و دل مهربونت یک دنیا ارزش داره مامان اینده ی کوشان کوچولو
کاش همه مثل شما بودن درد بقیه برایشان مهم بود...

ممنون عزیزم. دوست دارم همه تو این موقعیت باشن و این روزهای شیرین رو تجریه کنن
راستی من میرم تو وبلاگتون از خاطرات زایمان به بعدتون نیست

مامان زهرا کوچولو دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 14:57 http://asalemamaniye.blogfa.com/

افرین به تو که فکر بقیه هم هستی و به خاطر حال خوب بودنشون شاکر خدا هستی
جای تحسین داره که حتی به فکر اونی هستی که داره زجر می کشه
قلب و دل مهربونت یک دنیا ارزش داره مامان اینده ی کوشان کوچولو
کاش همه مثل شما بودن درد بقیه برایشان مهم بود...

الهه دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:47 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی لطف داری خوب چیکار کنم اجی اسم امام حسینو خیلی دوست دارم

الهه یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 09:03 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن

سلام حتما

کوثر شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 17:09

اره ا ز روی عکس چروفایل ادما خیلی چیزا رو میشه فهمید

واقعا جالبه

سارا شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 12:05 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

سلام آزاده جون گل ؛ خوبی عزیزمم خیلی وقت بود نیمده بودم بخونمت . انشاءاله که سالم و سرحال باشید.

چه اسم قشنگی برای نی نی نازت انتخاب کردید آفرین.
امیدوارم کوشان جون مثل اسمش سالیان سال در کنار عزیزانش به سلامتی و دلی خوش زندگی فوق العاده ای را سپری کنه .

مواظب خودت و نی نی گپلت باش ، دیگه چیزی نمونده برای اینکه پاره تنت را تو بغلت بگیری ( نمیدونم درست بگم یا نه چون گفته بودی توی هفته 31 هستی یعنی 8 ماه درسته دیگه )

سلام کجایی نیستی دلم برات تنگ شده بودممنونم عزیزم. بله درست گفتی الان تو ماه ۸ هستم

نسیم شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 10:17 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

جالب بود. دنیای جالبیه این عکس پروفایل!!!

دقیقا. منم به فکر فرو رفتم

الهه جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 14:34

ممنونم اجی اره دیگه قبل از به دنیا اومدن امیرحسین با باباش هم بحث میکردم اما حرف حرف خودش بود البته به شوخی میگفت باشه اما اخر اسمی رو که نظر من بود رو گذاشتن

خوش سلیقه یی دیگه

الهه جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 10:31

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی اسم نی نی ابجیم شد امیرحسین این اسمو فقط به خاطر من گذاشتن اجی ابجیم دیروز رفت خونه شون اجی مادر همسرش تو گوش نی نی اذان گفت و به خاطر اسمشو گذاشتن امیرحسین چون خیلی دوستش دارم و از اون اولم نظرم همین اسم بود اجی اما اسم گذاشتنو طولش دادن

سلام عزیزم. مبارک باشه بالاخره به خواستت رسیدی اسم قشنگیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.