مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روز خاص ما

امروز دقیقا ۳۴ هفته شده با وزن ۶۷/۸۰۰ گویا ویتامین ها دارن جواب میدن 

امروز یک روز خاص برامون بود اخه سرویس چوب کوشان فسقلی مون اومد وای قشنگترین زیباترین وسایلی بود که دیدم  اصلا عاشقشون شدم ساعت ۲ بود زنگ زدن که وسایل  رو اوردیم    من رو میگی اینقدر خوشحال شدممممم تا ساعت ۴ تختش رو نصب کردن و رفتن من و اقای شوهر موندیم یک دنیا عشق تو اتاق فسقلیمون . از ذوقمون تموم وسایل مثل لوستر و روتختی رو براش چیدیم قراره شب هم ادامه  وسایلش رو با هم بچینیم.  

از شانس خوبمون مامانم زونا گرفته و نمیتونه بیاد کمکم کنه ایشالا بزودی خوب بشه از طریق تلگرام براش عکس اتاق کوشان رو میفرستم و اونم هی قربون صدقش میرفت. 

هیچ کاری لذت بخش تر از چیدن اتاق نی نی نیست ایشالا همه این رو تجربه کنن  و کسی منتظر نمونه . 

دوستتون داریم:-*

نظرات 9 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 12:40 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

واقعا که هیچ کاری لذت بخش تر از چیدن اتاق نی نی نیست. مبارکش باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنههه. هییییییییییی یادش بخیر

وای خیلی مزه میده. اصفهان خوش گذشت

عسل مامانی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:52

راستی وبلاگو تمام صفحاتش رو نگاه کردم مشکل خاصی نداشت
جایی اشکال داشت بهم بگید

چه جالب برای من تا دی ۹۴ مطالب میاد و خیلی وقته مطالب جدید نمیتونم از وبلاگتون بخوونم کلی هم دلم برای دخترت تنگ شده

عسل مامانی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:38 http://asalemamaniye.blogfa.com/

مبارکا باشه
خیلی خوبه که همسرتون هم ذوق دارن وسایل بچینن
چرا می گین شانس خوبتون چون دوست داشتین خودتون دو تایی وسایل را بچینین اینا می گین؟

راستی اگه هنوز ماه 8 رو تمام نکردین هندوانه نخورین باعث زایمان زودرس می شه اما ماه 8 رو که تمام کردین تا می تونید بخورید و یه نکته دیگه چون بچتون پسره و پسرها طبعشون گرمه خوردن چیزهای گرم رو کمتر کنید مثل خربزه و تا می تونید چیزهای خنک مثل گرمک و عرق کاسنی بخورید که انشاله جوچه کوشان زردی نگیره
خیلی حرف زدم

سلام عزیزم. اره اونم حسابی ذوق داره.
نه اخه نمیخواستم بنویسم از شانس بدم الانم دوست ندارم زیاد سریع اتاق رو بچینم که مامانم خوب شه بیاد باهم بچینیم.
ای وای من هندوانه دوست داشتم اما از امروز مشکلی ندارم وارد ماه نه شدم

پریسا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:15 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلاااام عزیزم
سرویس خوابش مبارک خانومی
ماهم ذوق داریم عکس اتاقشو ببینیم

سلام حتما پریسا جون زود زود عکس میزارم براتون

حوا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 13:12

به سلامتی و دل خوش
مبارکش باشه
انشالله دامادیش رو ببینی

مواظب خودتون باشید
بهتره تا یه مدت بعد از خوب شدن زونای مامانت باز هم رعایت کنید
مامان منم اون قدیما زونا گرفت ... خیلی بد و دردناکه

زونا برای زن باردار و نی نی کوچولو ها خطر داره
انشالله که هرچه زودتر خوب بشه

ممنونم حوا جونم. اره خیلی بده مجبورم نرم خونمون

فافا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 10:38

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههه
انشالله به سلامتی و دل خوش استفاده کنین ازش
من که لحظه شماری میکنم برای اون روزها!
عاشق سیسمونی خریدنم. و چیدن و تماشاکردن!
انشالله مادرت هم خیلی زود خوب بشه و بیاد حسابی ذوق اتقا نوه خوشگلش رو کنه

فافا بهترین حس دنیا تا الان و بعد شنیدن صدای قلبش چیدن اتاقش بوده برام
ایشالا

الهه دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 00:20 http://elahesong.blogsky.com

خوب کاری کردی اجی رورویک خطرناکه اجی ابجی من فقط وسایل ضروری خرید کلا سیسمونی نکرد فقط مورد نیازشو خرید اجی

کوثر یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 22:57

سلامئ
ایشالله مامانت هر چی زود تر خوب بشه
وسایل کوشان جونم مبارک باشه ایشالله به سلامتی ازشون استفاده کنه هر وقت کامل چیدی عکسشو بزار خیلی دوست دارم ببینمشون منتظرم

سلام عزیزم . ممنونم حتما حتما عکس میزارم

الهه یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 21:12 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خداروشکر که سرویس تخت کوشان هم اومد اجی نمیدونم زونا چه جور مریضیه امیا امیدوارم که زود مامانت خوب بشه اجی راستی سرویس کالکسه و رورویک و اینا هم گرفتی اجی؟؟

سلام. ممنونم. زونا همون ابله مرغان بزرگسالان.
کالسکه و کریر خریدیم اما روروئک نخریدیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.