مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

ماه نهم

همیشه شنیده بودم ماه آخر بارداری طاقت فرساست. الان دارم به عینه این روز ها رو تجربه میکنم. خدا رو شکر تا الان مشکل خاصی نداشتم اما حرکاتهای کوشان سنگینتر و پر قدرت تر شده به حدی که بعضی اوقات دردم میام . دلم برای پیاده روی تند و تیزهام تنگ شده. شبیه پاندا شدم :-/. راه رفتنم سختتر شده و اروم . مسافت ۵ دقیقه ای برام ۳۰ دقیقه طول میکشه. شکمم شروع کرده به ترک خوردن و قرمز شدن و البته خارش. از روزی که وسایلش اومده دوست دارم تند زود سریع این روزها بگذره و کوشان بیاد بغلم   دیروز صبح لباسهای بند انگشتیش رو چیدم تو کمدش وای که چه حس خوبیه. از دیروز هر یکساعت میرم تو اتاقش و فقط نگاه میکنم و تو این فاصله هم کوشان حسابی شیطونی میکنه. 

شیطون خودم هر روز ساعت ۸/۵ بیدارم میکنه که صبحونه بخورم. خب گرسنش میشه. نحوه بیدار کردنشم اینه که اینقدر تو شکمم وول میخوره که تو اوج خواب میگم الانه که بیاد بیرون و اینگونه من بیدار میشم و با خوردن اولین لقمه صبحونه کوشان اروم میشه و لالا میکنه. قربونش بشم فسقل خودمممم. 

امروز ۳۴ هفته و ۳ روزم با وزن ۶۸/۲۰۰. 

خدا رو شکر برای خلق این لحظه های ناب 

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 12:39 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

خدا رو شکر که همه چی خوبههههههههههههههه

ارامش قبل از طوفانه

مریم چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 20:51

سلام آزاده جون الان که دیدم نوشتی ماه نهم گفتم چه زود گذشت ان شاء الله این روزهای باقی مونده هم به سلامتی سپری بشه .
فقط یادت نره لحظه زایمان ما منتظرها رو دعا کنی

سلام عزیزم اره هم زود گذشت هم دیر.
حتما مهربون

marzi چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 16:02 http://rozegaremarzi.blogsky.com

ماه نهم مبااارکه.
سیسمونی آقا کوشان هم مبااارکه.

فدات مرضی جون ایشالا قسمت خودت عزیزم

الهه چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 13:16 http://elahesong.blogsky.com

اجی بعضیا هم تو بارداری لدن سون میخاره و مال بعضیا از کبلدشون هست اجی اما فکر کنم مال تو طبیعی باشه اجی صبر و تحملتو ببر بالا اجی مادر باید صبور و قوی باشه اجی

اره طبیعیه

عسل مامانی چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 12:19 http://asalemamaniye.blogfa.com

وااای ادم احساس می کنه با یه تن بار مواجهه که هر لحظه امکان سقوطش وجود داره
جز تحمل کردن مخصوصا در این ایام گرم ذلت بار راه دیگه ای وجود نداره

دقیقا. دوست هم دارم برم بیرون اما نمیشه سختمه
متاسفانه

فافا چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 11:06

انشالله به خوشی و سلامتی تموم میشه عزیزدلم.
البته خیلی ها دلشون تنگ میشه برای اون روزهای آخر.
قدرش رو بدون
انشالله صحیح و سالم کوشان جونی به دنیا بیاد.
مراقب خودت باش. دکتر برو برای ترک های شکمت بهت پماد میده تا خارشش کمتر بشه و قابل تحمل تر.

صد در صد دلم برای این روزها تنگ خواهد شد البته بعد از چند سال!!!
انشالله
کرم ضد ترک از ماه ۳ زدم تا الانم ترک نخورده بودم اما خب کوشان داره بزرگ میشه و جا نداره بچم

حوا چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 11:03

وای ماه آخر خیلی کند پیش میره
انشالله که به راحتی زایمان کنی
توی محصولات فیروز یه ژل روغن هست که من تو بارداری استفاده میکردم
جلوی ترک خوردن شکمم رو نگرفت ولی خارش ها رو از بین می برد... روزی دو سه بار میتونی روی شکمت بمالی

ممنون حوا جون ایشالا برام دعا کن
از ماه ۳ کرم ضد ترک میزدم. الانم خیلی کم افتاده اما خوشبختانه کرم جلو خارش رو میگیره حداقل

الهه چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 09:59 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی صبور باش اجی زودی پسرت به دنیا میاد اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.