مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۳۶ هفته

دیگه کم کم داریم به اخر راه و تنهایی دوتاییمون میرسیم . دیگه فقط و فقط مال خودم نیستی. دوست ندارم به این موضوع فکر کنم از حالا دلم برای عاشقانه های دونفریمون تنگ میشه. اما خب هر اغازی پایانی داره. از طرفی هم دوست دارم ببینم چه شکلی شدی فسقل شیطون خودم. دیروز دکتر بودم برام صدای قلب فسقلیت رو گذاشت خیلی خوووووووب بود بعدشم  با باباجونیت رفتیم سونو.  البته بماند دیگه نمیتونیم تشخیص بدیم چیت کجاست نه اینکه بزرگ شدی معلوم نمیشد. خدا رو شکر همه چیت اوکی بود و تو سونو با ۳۵ هفته وزنت ۲۵۳۰۰ گرم بود که دکتر میگفت خوبه روی نموداری . 

البته سونو با تاریخمون یک هفته فرق داره که طبیعیه. 

اهان راستی از دکتر پرسیدم کوشان فسقلی ما  کی بدنیا میاد گفت  از ۱۳ تا ۱۵ تیر قبل از تعطیلات عید فطر  ومنم کلی خوشحال گفتم لطفا بزاریدش ۱۴ تیر که روز تولد منم  هم هست.  یعنی پسر و مامانش تو یک روز بدنیا میان.  البته   با اختلاف ۳۲ سال فسقل خودم . 

میدونی خیلی دوستت دارممممممممم فسقلی


نظرات 10 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 16:24 http://atrebeheshti.blogsky.com

به سلامتی انشاالله
چقدر خوشحال شدم برات
پس توی ماه زیبای رمضان بدنیا میاد؟ انشاالله قدمش پراز خیر و برکته براتون
راستی عکسای اتاقشو نذاشتی برامون

ممنونم عزیزم. چون با گوشی میام نمیشه باهاش عکس اپلود کنم در اولین فرصت با کامپیوتر میام عکس میزارم

پریسا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 17:48 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
الهی چه خوبه روز تولدت به دنیا میاد
سزارین میشی درسته؟

سلام مهربون. اره سزارین

حوا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:07

یه چیز دیگه
گروه خونت چیه؟

O+

حوا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 15:06

راستی یه چیز دیگه
این ماه تا میتونی چیزهای خنگی بخور و گرمی نخور
خیلی کمک میکنه که بعد از تولد بچه ات زردی نگیره و یا با درجه ی پایین بگیره
عرق کاسنی و بیدمشک به نسبت مساوی قاطی کن و روزی یک استکان بخور
موز گرمیه نخور
زیره و رازیانه بگیر و پودر کن نبات و قرص نعناع هم پودر کن و قاطیش کن برای بعد از زایمانت هم نفخ شیرت رو میگیره هم شیرت رو زیاد میکنه
نسبت زیره و رازیانه هم دو به یک هست
100 گرم رازیانه و 50 گرم زیره
بعد از زایمانت تا یه مدت کلم برگ و گل کلم و سیر نخور
چون مزه ی شیرت رو بد میکنه و بچه نمیخوره
دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد... اینا رو یادداشت کن تا بعد هرچی یادم اومد میام بهت میگم
*******
خدا رو شکر که مامانت هم بهتر شده
برای چی شکه کرده شما رو؟

ممنون مینویسم یادم نره .
همیون زونا ناجوانمرد

فاطمه دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 10:22 http://asalemamaniye.blogfa.com/

ازاده ی عزیزم می شه یکم زیاد بخوری مغزی جات بخوری و میوه های چاق کننده مثل انبه و موز تا کوشان کوچولو از 2 کیلو بودن خارج بشه و برسه به مرز 3 به بالا هر چی بچه وزنش بیشتر باشه برای اطرافیان خیلی بهتره از هر نظر بغل کردن شیر دادنش حمام کردنش باهوش بودن بیشترش و خیلی چیزای دیگه
راستی می خوای سزارین کنی؟

اخه انبه و موز مگه جز میوه های گرم نیست و برای زردی بچه خوب نیستخودمم دوست دارم ۳ به بالا بشه که بچم زیاد ریز نباشه سختش باشه. بله تصمیم به سزارین دارم. حالا ببینیم چی میشه .

حوا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:51

راستی احوال مامانت چطوره؟ خوب شده ؟

مامانم هم خدا رو شکر خیلی بهترن و دیگه واگیر دار نیستن. اما هممون رو شکه کردن

حوا دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 09:44

سلام مامانِ کوشان
به سلامتی و دل خوش
تو این ماه گوشت کبابی زیاد بخور برای وزن گیری بچه خوبه
و همینطور برای خودت که میخوای زایمان کنی
کار خوبی می کنی روز تول خودت میخوای زایمان کنی
منم اگر میدونستم سزارین میشم خودم با پای خودم میرفتم و روز تولدم دخترم رو به دنیا می آوردم
تولد من و دخترم سه روز فاصله داره

سلام عزیزم. ممنون بابت راهنمایی حتما میرم تو کار کباب خوردن. اخی نازی حتما درد طبیعی کشیدی پ بعدش سزارین شدی. ایشالا همیشه شاد و خندون باشید

کوثر یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 19:55

سلام
چه جالب منم متولد 14 تیرم و شوهرم 28
ایشالله پسرت هر تاریخی میاد دنیا به سلامت بغلش کنی

سلام . همزاد هم هستیمممم برای خودم فرقی نداره کی بیاد فقط سالم بیاد و سر موقعش

نل یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 18:56

وااااای..چقدر عااااالی..چقدر من ذوووق دارم خدایا...کوشانمون داره میاد...عزیییزم..تیرماهی میشه و مامانی.غصه نخور,-)
کاش میشد منم بغلش کنم....
باید ازش قول بگیرم.آزاده امونو اذیت نکنه و پسرخوب و شیطون بلایی باشه:)
برات خیلی خوشحالم آزاده جونم:)

غصه که نه دلم تنگ میشه قول میدم بجات حسابی بغلش کنم

الهه یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 15:46 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که کوشانو به سلامت بغل میگیری اجی یادش بخیر ابجیمم که اخرهای این دوران بود میگفت میخوام بچه ام ۴ کیلویی باشه مثل تو منو میگه اجی اخه من به دنیا اومدم 4 کیلو بودم و خیلی خوشگل بودم و از بس منو این اتاق اون اتاق میبردن باعث شد چشم بخورم امیرحسینم که به دنیا اومد ۳۴۰۰ وزنش بوده خیلی کوچولو بود اما الان بزرگ شده اجی پسر تو هم ممکنه خیلی کوچولو باشه اما بعدش زود قد میکشه و بزرگ میشه اجی بهت نمیاد ۳۱ سالت باشه اجی اخه سنتو نمیدونستم اجی تولدت هم پیشاپیش مبارک باشه ان شاءالله اجی

لام عزیزم وزنش زیاد مهم نیست برام سالم بودنش تو اولویت ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.