مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۲۶ روزگی

سلامممم.  بالاخره تونستم بیام به خونه مجازیم سر بزنم. دلم کلی برای اینجا و دوستهام و روزمرگیهام تنگ شده. این روزها کمی تا قسمتی بهمون سخت میگذره. کم خوابیدنها گریه های بی وقفه ولی در تموم این لحظه های سخت با عشق و علاقه زیاد طی میشه. بچه داری اصلا اون چیزی نبود که فکر میکردم اونها فقط فانتزی ها بودن تو واقعیت کمی پوستت کنده میشه دوران بارداریم با تموم سختیهاش از این یک ماه اول راحتتر بوده برام. امروز اخرین روزی که خونه مامانم میمونیم و شب میریم خونه خودمون قرار بود جمعه بریم اما تو این فاصله اقای شوهر ویروسی شدن و ما مجبور شدیم   بمونیم   و دوباره با مامانم شب بیداری بکشیم. تو این مدت یک عروسی رفتم که کوشان رو پیش مامانم گذاشتم اصلا جای نوزاد نبود . خالم از تهران اومده بودن که روز اول کلی برای کوشان ذوق کردن و کوشانم خوش اخلاق بود بغلشون رفت اما روز دوم اصلا اعصاب نداشت و فقط جیغ میزد و بغلم اویزوون بود اخر شب هم واقعا کلافم کرده بود اصلا دوست نداشتم بغلش کنم عصبی شده بودم. اما نصف شب که بهش شیر میدادم باهاش اشتی کردم دلم نمیومد باهاش قهر کنم بچم دلش درد میکرد . کوشان این روزها هوشیارتر شده سعی میکنه با چشم باهامون ارتباط برقرار کنه تو خواب میخنده بغض میکنه لبخند میزنه تند تند نفس میکشه تموم این کارها رو پشت سر هم انجام میده. عاشق اینم وقتی شیر میخوره و سیر میشه سفت بغلش میکنه و قلقلکش میدم و بغلم قایم میشه . صبحها قبل از اینکه کاملا بیدار شیم از روی تختش میارمش پیش خودم تو تخت و نیم ساعتی بغلم میخوابه. با تموم وجودم دوست دارم بغلش کنم و فقط مال خودم باشه

حسابی باهم اخت گرفتیم. زندگی بدون کوشان برامون بیمعنی شده. خدا جونم مواظبمون باش  کوشان رو حمایت کن.  

چون با موبایلم میام نت نمیتونم عکس بزارم رفتم خونمون حتما عکس میزارم.  یادم نرفته

نظرات 4 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:13 http://rozegaremarzi.blogsky.com

خدا حفظش کنه کوشان کوچولو رو

نسیم جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 09:26 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com

دقیقا بچه داری خیلی با فانتزی های بارداری فاصله داره و خیلی خیلی سخته گرچه شیرین ترین سختی دنیاست منم عاشق روز های بارداریمم گفتم قدر این روزاتو بدون عشق به فرزند هیچ جای دیگه ای معنی نمیشه فقط باید مادر باشی تا بفهمی...

الهه شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 19:30 http://elahesong.blogsky.com

اجی کوشان الان ۲۵ روزشه نه ۲۶ اجی
راستی اجی چشماش چه رنگیه؟؟؟؟

الهه شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 18:37 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده ات اجی اما اجی پسرت ۱۴ تیر به دنیا اومده اجی اخه تو نوشتی 27 روزشه اگه زودتر به دنیا میومد ۲۷ روزش بود جی البته ناراحت نشیا همینجوری پرسیدم اجی ان شاءالله دل دردشم خوب میشه اجی

سلامممم درستش کردم. ایشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.