مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روز اول

بعد از ۲۶ روز که دورمون شلوغ بوده امروز اولین روزی که من و کوشان اومدیم خونمون و تنها شدیم . کوشان دیشب پسر خیلی خوبی بود و فقط برای شیر بیدار شد صبح هم بیشتر خواب بود و من تونستم کارهام رو انجام بدم اما از نزدیک ظهر یک بغض تو گلوم گیر کرده که با چند قطره اشک مهار شد و مجالی برای بروزش نداشت اما سر نهار یک دفعه بغضم ترکید و همین طور اشک میریختم و نمیتونستم خودم رو جمع کنم نمیدونم چرا اینجوری شدم همش با خودم میگم من تنها بدون کمک چطور از پس کارهای کوشان برمیام دیگه نمیتونم راحت برم بیرون تو خونه حبس شدم انگار به پاهام قفل و زنجیر زدن  من دلم برنامه قبلم رو میخواد تا الان که ساعت ۶/۵ هستش همچنان بعضی وقتها چشمهام اشکی میشه . این حسها همه طبیعیه و از نظر هورمونی قاط زدم ولی نباید مجالی بهش بدم . 

برام دعا کنید آروم  شم و افسرده نشم . 

خدایا شکرت به خاطر فسقلی که بهمون دادی مراقبش باش

نظرات 9 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 15:13 http://rozegaremarzi.blogsky.com

مستقل شدنتون مبارک.
ان شاالله روی روال میوفتی و دیگه دوست نداری بری پیش مامانت اینا. اولش خیلی سخته ولی چون مطمئنم که تو قوی هستی ، پس از پسش بر میای

نسیم جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 09:21 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com

این حس و حال رو تقریبا همه مادرا تجربه میکنن و دقیقا به خاطر تغییر هورمون هاس. بهش دامن نزن و فکر و خیال نکن. مجبور نیستی تو خونه حبس شی بلند شو کالسکه رو بردار و دوری بزن و با خودت تکرار کن که تو خوشبخت ترین مادر دنیایی

پریسا چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 12:37 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم چرا گریه باید خوشحال باشی خیلی ها هستن که آرزو دارن جآی شما باشن،اتفاق بیرون رفتن با بچه حال میده و کلی کیف میده..البته این گریه هام طبیعی هست نگران نباش حل میشه

صبا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 18:20 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام عزیزم من قبلا یه پیام به پستهای پایین داده بودم ولی الان نیست
خوشحالم برای مادرانگی هات خیلی شیرینه ولی گاهی واقعا سخته و طاقت فرساست
همه ی این احساساتت هم طبیعیه و نگران نباش فقط سعی کن زیاد فکرتو مشغولش نکنی و مدام خودتو به کاری سرگرم کنی؛ وقتایی که کوشان جون خوش اخلاقه باهاش وقت بگذرون و بازی کن خیلی سرحالت میکنه
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین

مریم سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 18:02 http://taranom9696.blogfa.com

سلام مامان عزیز خسته نباشی .
روزهای اول روزهای سختی باید باشه ولی عزیزم سعی کن اجازه ندی فکرهای ناامید کننده و بیهوده بیان سراغت سعی کن زیاد خونه نمونی چون خونه نشینی خودش منشاء فکر و خیاله
کوشان کوچولو رو ببوس

نل دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 16:32

عزییزم.خوش اومدی:)
حتما تایم بیرون رفتن برای خودت بزار..کوشانم ببرین باخودتو همسر..
یا بزارش پیش همسرت و برو نیم ساعت بیرون..توخونه ورزش کن..
اهنگهای شاد گوش کن.روزی پنج تا ایه قران بخون..از گل و گیاه طبیعی استفاده کن تو خونه.
تو فوق العاده ای:)

حوا دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 15:50

سلام
مجالی به این حس ها نده وگرنه بعدها دچار افسردگی میشی که درمانش بسیار سخت و زمان بر هست
با آقا کوشان برو بیرون... مهمانی ... خرید.... گردش
نگران نباش
درسته که هوا گرمه و تابستونه ولی بهتره از زمان استفاده کنی و فقط خونه نشن نباشی
من از دوازده روزگی دخترم رفتم بیرون و خرید و گردش و مهمانی
شش ماه مرخصی زایمان داشتم و هر کاری خواستم کردم
درسته یه جاهایی دست و پا بسته میشی ولی همیشگی نیست...
همیشه موقع خرید خواهرم میومد همراهم یا همسرم
مهمانی و گردش هم که راحت بود
الان هم که مادر و دختری تنهایی میریم بیرون... خرید... گردش...مهمانی....
به سختیها فکر نکن که از پا در میایی...
موفق باشی

فاطمه دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 11:33 http://asalemamaniye.blogfa.com/

ازاده جان عزیزم این فکر ها و غصه ها و افسردگی ها بعد از زایمان کاملا طبیعی هستش فقط تو نباید خیلی دامن بزنی گریه خوبه ادمو خالی می کنه من خودم هر وقت دلم می گیره گریه می کنم مهم اینکه بعدش احساس سبکی کنی بعد زایمانم منم خیلی گریه می کردم ولی اروم اروم حالم رو با کارهایی مثل بیرون رفتن عکس گرفتن از دخترم بافتنی کتاب خوندن و نوشتن همین وبلاگ خوب می کردم
بهتر بود تا چهل روز با کوشان جون خونه مادرتون می موندین اینطوری دورو برتون شلوغ تره کمتر احساس دلتنگی و تنهایی می کنید برای روحیه کوشان کوچولو هم بهتره
توکل کن به خدا و قران بخون زیاد وقتی پسرتا شیر می دی

الهه یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 19:31 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی نگران نباش اجی این روزا میگذره اجی شاید ماه اول و دوم اینجوری باشه اما بعدش عادت میکنی اجی شاد و سلامت و خندون باش همیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.