مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

33 روزگی

خوشگل خودم امروز ۳۳ روزه شد. کلی اقا شده. جالبه از وقتی ۳۰ روزگیش گذشته ارتباط چشمی بهتر برقرار میکنه و بیشتر به اطرافش توجه نشون میده گریه هاشم ای کم کمکی بهتر شده فعلا بعداز ظهرها میرم خونه ی مامانم و صبحها خونمونم و مشغول غذا پختن  و خونه داری. وقتی کوشان کولیک داره و گریه میکنه دلم براش کباب میشه همش میگم کاش من دلم درد میکرد و گریه کوشان رو نمیدیدم در این جور مواقع خیلی عصبی میشم البته الان خیلی بهتر شدم و استرس نمیگیرتم . حال روحیم خیلی بهتر شده دارم با بچه داری کنار میام. خدا رو شکر. دیروز بعداز مدتها رانندگی کردم خیلی خوب بود و مزه داد انگار دارم به زندگی برمیگردم. اینها همه نشون دهنده اینه که من دارم رو به جلو میرم
نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 20:15 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com

خدا رو شکر عزیزم

الهه یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 21:13 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه سلامت باشی اجی

فدات شم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.