مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۴۱روزگی

امروز ۴۱روزگی کوشان هستش و در واقع ۴۱ روزه این فسقلی وارد دنیای ما دوتا شده ولی تو همین مدت کوتاه همه کسمون شده. خیلی زیاد بهم عادت کردیم دیگه با چشمهاش من رو دنبال میکنه برام میخنده بوی تنم رو میشناسه . پسرمون اقا شده. این روزها با کمک مامانم میبرمش حموم اما مسول شستشوش خودمم خیلی حال میده بهترین حس دنیاس که موش کوچولو خودت رو بشوری.  از دیروز گردنش رو برای چند ثانیه بالا میگیره بعد شپلق میوفته. مشکل من فعلا مدیریت زمان . هنوز ساعتهای خوابمون درست نیست شب نیخوابیم صبحش بیهوش. خلاصه نمیدونم چجوری صبحم رو شب میکنم  ایشالا همتون به این مشغولیت برسید . 

هنوز از اون دختر کوچولو خبری نداریم فقط میدونیم جراحی قلب انجام دادن خواهشا براش دعا کنید هم مامانش هم دختر کوچولو گناه دارن از هم دور باشن   

راستی قول دا ده بودم عکس  کوشان رو بزارم اما چون با گوشی میام نتونستم موفق شم هنورز دنبال لپ تاپ بدون ویروسم. سراغ ندارید!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 13:20 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خدا پسرتو برات نگهداره اجی اگه لپ تابت ویروسیه باید ببری بیرون یا به یکی بدی ببره بیرون برات درست کنه و برنامه انتی ویروسم برات بریزه اجی اینجوری دیگه لپ تابت ویروسی نمیشه
راستی اجی کوشانو هنوز ختنه نکردی؟؟

ویندوزش پریده وقت نمیکنیم ببریم درستش کنیم

پریسا چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 12:18 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلااام عزیزم
ماشالله مرد شده دیگه خدا حفظش کنه

سلام ممنونم عزیزم

فافا سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 11:03

جیگر خالشههههههههههههههههه
حالا خوردنی تر هم میشه
بذار 2 ماهش بشه صداش کنی می خنده برات

وای اره خیلی باحال شده اون موقع که فکر کنم قورتش بدم

مریم سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:53 http://taranom9696.blogfa.com

سلام مامان آزاده خسته نباشی مادر گرامی.
وای چه زودی گذشت کوشان کوچولو الان 41 روزش شده خدای من از طرف من لپشو یه ماچ بکن .
ما همچنان در انتظار عکسیم

حتما عزیزم. قول میدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.