مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

کوشان ۵۸ روزه

کوشان فسقلی من امروز  ۵۸ روز با ماست و تو این مدت باهم عاشقونه زندگی کردیم با همه سختیهای اولیش روزهای خیلی خوبی بودن . خدا رو شکر 

این روزها کوشان هوشیارتر شده برای من کلی میخنده جدیدا که قهقه  بدون صدا میزنه خیلی خوردنی میشه قربونش بشم من . وقتی میخوام پمپرزش رو عوض کنم کلی دست و پا تکون  میده و میخنده و خرم میکنه تا پمپرزش نکنم و کلی صدا درمیاره و خوشحاله. 

دیروز برای اولین بار غریبی کرد اونم برای داییش . وقتی دیدش چنان بغضی کرد و اومد بغلم قایم شد و کلی خندیدیم. امروزم تا باباش رو دید گریه ای کرد بیا و ببین. 

چند روز پیش هم رفتیم دکتر و چکاپ دکتر تا خواست وزنش کنه کلی دست و پا زد و وقتی  خواست حرکاتش رو چک کنه دیدیم به به اقا کوشان کلی پی پی کرده و از پمپرزش نشتی داده و لباسش کثیف شده. اینقدر اوضاش خراب بود که مجبور شدیم لباسش رو دربیاریم و لخت پیچیدیمش تو پتوش و بدو سوار ماشین شدیم تا خونه میخندیدیم خیلی صحنه کمدی بود.

خلاصه اینکه این روزها حسابی سرمون رو گرم کرده و دیگه نمیدونم تاریخ چندمه و چه روزیه. اما خیلی شیرینه. 

ایشالله تموم زنها طعم این روزها بچشن و روزهای شیرین بچه داری رو تجربه کنن. امین



نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 10:58 http://asalemamaniye.blogfa.com/

اره بچه ها تنفر خاصی از پوشک شدن دارن من تا 3-4 ماه از 8 صبح تا 8 شب دخترم رو پوشکش نمی کردم البته بماند که خیلی خودم اذیت شدم
ازاده جان از حالا تا دو سه سال فقط لحظه های خوش و غیرمنتظره همراهتون هست چشم به هم بزاری یکی یکی برات رقم می خوره
مواظب کوشان جونم باش

عاشق همین لحظه های غیر منتظره و زیبا هستم. خدا رو شکر .
حتما عزیزم

کوثر جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 20:08

ماشالله اکوشان جان باهوشه براش صدقه بزار همیشه تا چشم نخوره
خودم ایمیل ندارم اشکال نداره ایمیل شوهرمو بدم؟

حتما عزیزم.
مشکلی نداره عزیزم فرقی نداره

الهه پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 14:58 http://elahesong.blogsky.com

افرین اجی اینجوری بهتره بزار ۱ ساعت یا بیشتر داداشت باهاش باشه بشناستش زود زود دیدن تاثیر داره تو شناختن اجی

فافا پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 11:03

منم رمز می خوام
میشه به منم رمز بدی عایا

بله برات فرستادم

الهه پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 11:03 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی داداشت نیم ساعت با کوشان باشه کوشان بغض نمیکنه اجی امیرحسینم منو میشناسه اجی چون زیاد میبینمش منو بهتر از همه میشناسه اجی

سلام حتما این کارو میکنم

الهه چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 23:47 http://elahesong.blogsky.com

اجی ببخشید اشتباه گفتم همون روز که خواستی ببری واسه واکسن تو پاش یخ بزار اجی یخ بزار نه اب یخ از ابجیم اینو گفت اجی چون خودشم اینکارو کرده بود واسه واکسن امیرحسین

ممنون عزیزم حتما

پریسا چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 23:19 http://Pari-v-zendegi.blogsaky.com

سلام سلام
ماشاءالله دیگه کوشان آقا شده
فدای خنده هاش به جای من کوشان ببوس
آزاده فدات پیامت رسید منتهی چون رمز ر آخر پیام نوشته بودی به این خاطر عمومیش نکردم ببخش فدات

سلام عزیزم یادم نبود اخرش رمز رو دادم
اره دیگه برای خودش مردی شده

نسیم چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 22:37 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com

الهیییی عزیز دلممم حالا اینقده از این بلاها سرت میاااد تا باشه بلا این مدلی باشه

همین رو بگو

الهه چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 21:36 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و خندون باشی کنار خانواده ات اجی دلیل اینکه کوشان بغض کرده اینکه داییشو کم میبینه اجی زیاد ببینه بغض نمیکنه و میخنده بهش پس ۱۲ میشه ۲ ماهه اجی ان شاءالله تو واکسن ۲ ماهگیش اذیت نمیشه اجی فردا شب تو پاش اب یخ بزار اجی این باعث میشه زیاد اذیت نشه اجی بعد اینکه تو یه پاش واکسن میزنن اجی شربت استامینافن هم بهش بده تب نکنه اجی

من هر روز خونه مامانم هستم اما خب بچس دیگه یادش میره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.