مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

زنها

چند وقت پیش در یک مهمانی، یکی از مهمانها پس از اتمام مکالمه تلفنی جنجالی که با همسرش داشت با چشمان خشمگینی رو به جمعیت گفت:

این زن من عقل نداره...

من هم نه گذاشتم و نه برداشتم و بهش گفتم: 

اگه عقل داشت که زن تو نمی شد.

بحث بی عقل بودن زن ها، بحث بسیار تامل برانگیزی است.

به عقیده من:

زن اگر عقل داشت باردار نمی شد و نه ماه فرزندی را با خود حمل نمی کرد.

او با این کار زیبایی اندام و چهره اش را زیر سوال می برد.

بعد از آن با شیر دادن به فرزندش، شیره جان خود را بطور رایگان به آنها می دهد.

زن اگر عقل داشت آشپزی نمی کرد،

هم وقت خودش را برای پختن غذا هدر نمی داد و هم بوی خوش عطرش را با بوی غذا تعویض نمی کرد.

زن اگر عقل داشت خود را قربانی رشد همسر و فرزندانش نمی کرد.

مشخص است که زن ها عقل ندارند.

اگر عقل داشتند که دنیا بهم می ریخت.

زن ها عشق دارند.

زن ها محبت دارند.

زن ها لطافت دارند.

به نظر من زن ها عقل که ندارند هیچ، آنها آدم هم نیستند،

زن ها فرشته اند.

جامعه ای که به زن ها احترام بگذارد،

از جهان سوم به جهان اول صعود خواهد کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 12:24 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

لایک

کوثر شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 14:21

متن خیلی زیبایی بود

فاطمه جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 19:10 http://asalemamaniye.blogfa.com/

براووو
دقیقا عین حرف هایی که من در جواب یه اقای دکتر در مطب دندانپزشکی زدم
فکر کن طرف دکتر بودو و عقایدش درمورد خانم ها چه مسخره و توهین امیز بود

والا از دست بعضی اقایون

علی جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 00:03

ممنون

خواهش میکنم

الهه پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 23:43 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی دور و زمونه عوض شده ادم های خوب کم پیدا میشن خدا همه مونو عاقبت بخیر کنه ان شاءالله راستی اجی کوشان بهتره ان شاءالله؟!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.