مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۱۱۸ روزگی

امروز ۹ ابانماه ۱۳۹۵ . چقدر زود ماه دوم پاییزم اومد چقدر زود کوشان داره بزرگ میشه انگار همین دیروز بود یک فسقلی کوچولو رو دادن بغلم  کولیکهاش شب نخوابیدنها شیر شبانه و ادم چقدر زود به تمام اینها عادت میکنه و ضد ضربه میشه. 

این روزها کوشان حسابی در حال شیرین شدن و دلبری کردنه عاشق رنگهاست و توجه زیادی به رنگهای تیز داره عاشق نشستنه  که البته من نمیزارم زیاد بشینه  عاشق توپ بادیش هستش و خیلی خوب باهاش بازی میکنه کنترلش عالیه. بعضی وقتها اروم نگاهش میکنم که چه جوری با توپش حال میکنه. این روزها کنجکاو شده و هر چیزی رو میخواد بخوره ببینه چیه.  عاشق مجله و کتاب هستش . 

جمعه ۷ ابان سه تایی رفتیم تهران خیلی پسر خوبی بود و اصلا اذیتمون نکرد اقا بود آقا.  بازم میبریمش  ؛-).  عاشق کالسکه سواری شده و عصرها حوصلش سر میره و بیرون میخواد تا هوا خوبه میتونم ببرمش بعدش چی کنم !!! 

این روزها قهقه های کوشان صدا دار شده و وقتی اینه میبینه قهقه میزنه. دارم براش اسکرپ بوک درست میکنم البته فعلا ک صفحش رو نوشتم. برای هالووینش یک کلاه نارنجی دارم میبافم تا حالا کلاه نبافتم. :-). از جمعه دیگه دستهام رو سفت سفت میگیره و وقتی میبینتم عاشقونه نگاهم میکنه. با تموم خستگیها عاشقشم عاشق.  


نظرات 8 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 09:50 http://elahesong.blogsky.com

خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم خوب کاری میکنی اجی کمتر با کالسگه ببر بیرون پسرتو اجی بعدا بزرگ بشه مثلا ۱ یا ۲ ساله همه اش باید ببریش بیرون

فعلا خیلی باد میاد و سرده نبردمش دیگه

الهه سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 07:25 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ممنونم اجی سلامت باشی ان شاءالله کوشان هم راحت دندون دار بشه اجی البته این موضوع به کلسیم هم ربط داره اجی اگه تو دوران بارداری کلسیم بالا باشه بچه هم راحت دندون در میاره اجی و همینطور ارثی هم هست اجی و همینطور چیزهای ویتامین دار هم باید زیاد بخوری اجی چون بدن کوشان نباید کمبود ویتامین داشته باشه اجی دیروز از ابجیم پرسیدم دومین دندون امیرحسین در اومده یا نه گفت نه داره در میاد الانو نمیدونم اجی منم چون زیاد بهش محبت کردم منو از اول بهتر میشناخت و میشناسه اجی و همینطور یکی از عموهاشو اجی البته الان دیگه میشناسه همه رو باز نمیدونم اجی تو هم بیشتر برو خونه مامانت تا کوشان تو جمع بزرگ بشه و در اینده به تو و همسرت وابسته نشه اجی امیدوارم ناراحت نشی اجی اینو گفتم

عزیزم. اتفاقا خیلی خوبه بهم میگی. من هر روز خونه ی مامانمم

الهه دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 19:25 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اره اجی بزرگ شده برمیگرده و غلت میزنه اما هنوز دیت و پا نمیره و نمیشینه بغل همه هم میره حتی غریبه دیروز دندون اولیش در اومد فکر کنم امرورم دندون دومیش در اومد رتگاحت دندون در اورد اجی با اینکه زود بود اما اگه ۷ یا ۸ ماهگی در میاورد وزنش کم میشد

ای جونم مبارکش باشه پسر خوشگل. ایشالله بسلامتی به جای منم بوسش کن

صبا یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 13:11 http://atrebeheshti.blogsky.com

خدا حفظش کنه کوشان کوچولوی خواستنی رو
ببوسش ازطرفم و از این روزهات لذت ببر

ممنونم عزیزم حتما

فاطمه یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 10:58 http://asalemamaniye.blogfa.com

عزیییییییییییییزم الان موقع گاز گازی کردنش هست دیگه
ساخت اسکرپ بوک خیلی وقت و حوصله و ذوق می خواد خیلی خوبه که شما وقت می گذارین انجامش بدین لابد باید هر بار هم سر بزنید به فروشگاه های چاپ عکس
چه جالب منم تا حالا کلاه نبافتم و در حال بافتنش هستم فکر نکنم خیلی سخت باشه
صبح ها هوا خیلی گرمتر هست از اون موقع استفاده کنید و بگذارید از هوای بیرون استفاده کند

وای دقیقا بعضی وقتها جلو خودم رو میگیرم نخورمش
یک صغحه بیشتر درست نکردم کلاه هم بزرگ از اب درومد اندازه خودم میشه

مریم یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 10:15 http://taranom9696.blogfa.com/

ماشاء الله به آقا کوشان مردی شده برای خودش خوبه که عاشق کالسکه هست فعلا که هوا هنوز سرد نشده مادر پسری برین بیرون کیف کنید.

قربون شما مگه وقت میشه

نسیم یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 10:02 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عززززززیزم خیلی خیلی زود بزرگ میشن این کوچولوهای دوست داشتنی. نویانم حسابی ددریه. هر روز عصر وعده ددرش سرجاشه. منم غصه دوروز دیگه و سرما رو دارم که با این آقای ددری چی کار کنم؟!

ای جونم نویان رو عشقه

الهه یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 09:30 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی زمان خیلی زود میگذره اجی من که باورم نمیشه انقدر زمان زود میگذره اجی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده ات اجی معلومه پسرت بچه ارومیه

ممنون الهه جون لطف داری . خواهرزادت خوبه بزرگ شده ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.