مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۱۱روز مونده

امسالم داره تموم میشه باورش برام سخته سال ۹۵ برامون سال خوش یمنی بود سرتاسر خاطره زیبایی تجربه کردن احساسات جدید همه و همه باعث شدن سال ۹۵ بهترین سال عمرم بشه خدایا شکرت. 

این روزها تموم ساعتهام به کوشان اختصاص داره و  شبها وقتی میخوابه درحال جمع کردن وسایلشم و وقتی میام دراز میکشم میبینم چقدر خستم. اکثرا جلوی تلویزیون خوابم میبره و یکساعتی میخوابم بعد میریم  تو تختمون . شبها همچنان کوشان تو اتاقش میخوابه اما شبها نمیزاره خوب بخوابیم و حداقل ۲ بار بلند میشم و شیرش میدم. بقیش هم که سر زدن بهش هستش. صبحها اکثرا خوابالود بیدار میشیم و راس ساعت ۷/۵ بیدار باش داریم. شیطونیهاش خیلی بیشتر شده و هر روز یک حرکت تازه میزنه. عاشق رورویکش شده که البته با دکترش صحبت کردم و اوکی رو ازش گرفتم  . کوشانم مستقل میتونه بشینه. خوشگلی من عاشق بادکنکه و هر جا ببینه سریع میخواد بهش برسه . جعبه اسباب بازیش رو یک لحظه تنها نمیزاره و حداقل روزی دوبار خالیش میکنه. امان از دست اهن که به سختی میخوره و کلی باید باهاش بازی کنم تا گول بخوره. 

فعلا همین ها رو یادم مونده و ذهنم یاری نمیکنه . 

شبتون خوش.  

راستی روز زن هم بسیییییار مبارکتون باشه

دوستهای مهربونم بهتون سر میزنم و میخونمتون اما پیغامی نمیزارم  چون اکثرا وسط خوندنم باید برم سراغ کوشان.  به یادتون هستم و فراموشتون نکردم. دوستتون دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 12:22 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com/

مادربودن سخته ولی شیرینیهای خاص خودشم داره برا منم دعا کن

عزیزم ایشالله به زودی به این روزهای سخت اما شیرین گرفتار میشی

نسیم شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 09:55 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com/

عزیزم نخستهههههه. اولین نوروز مادریت و سال نو پیشاپسش مبارک باشه گلم.

فدات شم خیلی خوبههههه

marzi شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:47 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه خوب که سال 95 برات خیر بوده. ان شاالله سال جدید هم چنین باشه. پیشاپیش مبارک باشه برشما.

ممنون عزیزم انشالله برای شما هم سال خوبی باشه

الهه پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 06:39 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که سال ۹۶ هم برات سال خیلی خوبی برات باشه اجی

ممنون عزیزم همینطور برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.