مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

این روزها

این روزها همه در حال بدو بدو و  انجام کارهای قبل از عید هستن و هرطور هست میخوان کارهاشون رو تموم کنن که با خیال اسوده به استقبال سال جدید برن. این هیاهوی اخر سال رو دوست دارم و بهم ارامش  و حس زنده بودن رو میده .  

کوشان این روزها شیطونتر شده و بازیگوشتر . همش سعی داره من رو دنبال کنه و بیاد بغلم قربونش برم. تا فرصتی گیر میاره میره سراغ اسباب بازیهاش و در یک چشم بهم زدن همه رو واژگون میکنه. عاشق روروئکشه و خوب باهاش حال میکنه . 

امسال اولین چهارشنبه سوری و اولین خونه تکونی رو باهم تجربه کرد. امان از دست نارنجکهای دست ساز که باعث شد عصرش از خونمون فرار کنیم و بریم خونه ی مامانم. 

  از امروز هم قرار چمدون ببندیم و بریم سفر خدا کنه کوشان اذیتمون نکنه و خودش اذیت نشه

از همین تریبون اعلام میکنم عاشقتونم.  و سال جدید پر از خیر و برکت الهی امین . 

اینم از کارهایی که این ماه انجام داده و من رو شادمان کرده:

اولین تلاش برای چهار دست و پا رفتن ۹۵/۱۲/۱

اولین بار که رقصید ۹۵/۱۲/۱

اولین بار که چغاله تغاله میزد ۹۵/۱۲/۴

 اولین بار که گوشیم رو گرفته بود دستش اونم تو خواب ۹۵/۱۲/۵

اولین بار که سنگک خورد ۹۵/۱۲/۷

اولین تلاشها برای حرف زدن ۹۵/۱۲/۸

اولین بار که دامنم رو گرفت و میکشید ۹۵/۱۲/۱۴

اولین بار که سرلاک خورد ۹۵/۱۲/۱۵

 اولین بار که کوشان ادای سرفه زدن بابا جونیش رو دراورد ۹۵/۱۲/۱۶

اولین  بار که از روی تشک تعویضش فرار کرد ۹۵/۱۲/۱۷

اولین بار که لیمو شیرین خورد ۹۵/۱۲/۱۸

اولین بار که با اغوشی باهم رفتیم بیرون ۹۵/۱۲/۲۱

اولین بار که پیشم تو تخت تا صبح خوابید  ۹۵/۱۲/۲۲

اولین بار که در کابینت رو خودش باز و بسته کرد ۹۵/۱۲/۲۴

اولین بار که پوزیشن چهار دست و پا برداشت ۹۵/۱۲/۲۶


نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 10:56 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

عزززیزم اولین چهارشنبه سوریت مبارک کوچولووووو. کاش مردم این سنت قدیمی رو درست اجرا میکردن تا همه در آرامش از این جشن باستانی لذت ببرن!

الهه جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 08:15 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله که به سلامت بری و به سلامت برگردی و بهت خوش بگذره و کوشان هم اذیتت نکنه اجی پیشاپیش سال جدید رو بهت تبریک میگم اجی امیدوارم که سال خیلی خوبی رو شروع کنی
عیدت هم پیشاپیش مبارک اجی

اقتصاد شکوفا جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 04:00 http://ir-economy.tebyan.net

سلام و احترام
سال نو رو پیشاپیش به شما تبریک میگم . خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگه مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم لطفاً منو با عنوان : اقتصاد شکوفا و با آدرس :

http://ir-economy.tebyan.net

لینک کنید و بهم خبر بدید تا سریعاً لینکتون کنم . در ضمن منتظر نظرات پرمهرتان هم هستم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.