مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

روز مادر روز عشق مبارک

ممنون خوشگل مامان من رو لایق مادر بودن دونستی و اومدی پیشمون امسال اولین  روز مادر متفاوت منه و من غرق در خوشحالی و خوشبختیم خدا رو شکککککر . 

بچه عجیب ترین موجود دنیاست، مى آید، مادرت میکند، عاشقت میکند، رنجى ابدى را در وجودت میکارد. تا آخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد و تمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگى است. وقتى مادر میشوى، رنجى ابدى بسراغت مى آید، رنجى نشات گرفته از عشق... مادر که مى شوى، میخواهى جهان را براى فرزندت آرام کنى، میخواهى بهترین ها را از آن او کنى. وقتى مى خزد، چهار دست و پا میرود، راه میرود و مى دود، تو فقط تماشایش میکنى و قلبت برایش تند مى تپد... از دردش نفست میگیرد. روحت از بیمارى اش زخم مى شود. مادر که مى شوى دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود. مادر که مى شوى، کس  دیگرى مى شوى کسى که وجودش پر از عشق و جنون و دیوانگى است... 

 روز مادر مبارک. روز عشق مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 10:54 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

روزت مبارک عزیزم پیشاپیش سال نو هم تبریک میگم ایشالا که سالی شاد و پرخیر و برکت باشه براتون. با اجازه متنت رو میدزدم. خیلی دوسش دارم مثل بیشتر متن های دیگت

الهه یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 10:22 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی روزت مبارک اجی ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی اجی پیشاپیش عیدت هم مبارک اجی
امیدوارم که سال خیلی خوبی رو شروع کنی اجی و ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.