مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

باغ و چیدن گردو

من همیشه عاشق این موقع سال هستم چون توی این زمان هوا خنکی خیلی خوبی داره و در عین حال هنوز هم تابستونه.  دیروز جاتون خالی باغ بودیم سیبها کلی لپ هاشون سرخ شده بودن  و کلی مراسم گردو تکونی داشتیم یاد بچگی هام افتاده بودم که کلی دنبال  گردو می‌گشتم و زیر تموم برگها رو چک میکردم که یک وقت گردویی جا نمونه خلاصه اینکه باغ خیلی خوشگل شده بود  عصر جمعه هم زود از باغ برگشتیم آقای شوهر هوس سینما کرد اونم فیلم محمد رسول ا... جاتون خالی از 9 شب تا 12 شب سینما بودیم. فیلم خوشگلی بود اما من همش فکر میکردم دارم تاریخ اسلام میخوندم و امتحان دارم، ریتم فیلم کند بود وسطش خوابم برد 

امروز جواب آزمایشم رو گرفتم تا جایی که خودم سر در آوردم همه چی اوکی بود الا. Tsh که شده بود 5.38 اصلا ضدحالی خوردم خفن و از ظهر همش دپرس هستم هرچی هم زنگ میزنم دکترم تهران جواب نمیده. برای دوشنبه هم وقت سونو گرفتم که ببینم اون چی میگه 

نظرات 1 + ارسال نظر
marzi سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:37 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام آزاده جون.
عزیزم نگران نباش. کم کاری تیروئید با قرص رفع میشه. بیماری خوبیه چون درمانش خیلی راحته.
منم از سال 90 کم کاری تیروئید گرفتم و دارم قرص میخورم. فقط باید یادمون باشه که هر روز سر وقت بخوریمش و تا نیم ساعت بعدش چیزی نخوریم. یعنی ناشتا قرص خورده بشه.
اینا رو دکتر بهت توضیح میده.


ان شاالله خیلی زود مامان میشی.

ممنونم عزیرم من خودم هم از اسفند 90 درگیر تیروئید و قرصش هستم. تازه اردیبهشت عددش اوکی شده بود. اما باز قاط زده البته فکر کنم تقصیر خودم بود که قرص الکارنیتین خوردم و خوشحال بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.