مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته۱۹

امروز ۱۸ هفته و ۴ روزم با وزن ۶۲/۲۰۰ 

جالبه یک هفته از تهوع خبری نیست یک هفته چنان با قدرت ظاهر میشه که دهنم باز میمونه . یک هفته از صبح دوست دارم بیرون باشم تا شب یک هفته بزور از خونه درمیام بیرون که حتی برم ازمایشم رو به دکترم نشون بدم (ّ هنوزم نرفتم) شکمم داره بزرگ میشه معلوم توش خبرهایی و من بیشتر براش ذوق میکنم . دیشب برای شابیزی از رو کتابش لالایی خوندیم خیلی خوبببب بود . شنبه کلاس ارتباط با نوزاد بودم چند تا کتاب بهمون معرفی کردن منم خریدم یکیشون کتاب لالایی ناصر کشاورز برای منی که لالایی بلد نیستم حکم برگ برنده رو داره. گلوله کردنهاش رو بیشتر حس میکنم. انگاری باهامون بازی میکنه شیطون اما حرکت دیگه یی رو نمیفهمم  هنوز نی نی مون اسمی نداره و به همون شابیزی معروف  کتاب اسم خریدم بشینم بگردم ببینم چه اسمی به دلم میشینه  اول دوست داشتم بزارم ادرین اما هر کسی رو میبینم اسم بچش میخواد بزاره یا گذاشته برای همین دیگه فعلا اسمی ندارم تا قبل از عید اسمش رو انتخاب میکنیم که با اسمش اشنا بشه . 

لیست کتابهایی که برای شابیزی خریدم:

هنرپسرداری

همه کودکان تیزهوند اگر

لالایی

صد بازی با نوزاد

لالایی ها و ترانه های نوازشی

رویکردی نوین در فرزندپروری

نظرات 4 + ارسال نظر
کوثر چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 15:56

سلام
به نظرم خیلی باید حس خوبی باشه وقتی حسش میکنی
کتاباهم خوبن

سلام واقعا حس زیباییممنونم عزیزم

پریسا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:59 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام جوجه ات داره بزرگ میشه ماشاءالله خدا حفظش کنه..من شنیدم میگن تا چهار ماهگی باید اسم براش بذاری و با اسمش صداش بزنی و باهاش حرف بزنی.. از هفته 20 به بعد تکوناش رو احساس میکنه..قبل از 20 هفتگی تکونش رو مث حباب اساس میکنی.

سلام. ممنونم اره دیگه داره بزرگ میشه منم میخوام اسم انتخاب کنم اما اسمی که دوست دارم پیدا نمیشه. الانم با اسم شابیز باهاش حرف میزنم

الهه سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:21

شیطون باشه بعید میدونم اجی بیاد مثل خودم میشه اخه من به دنیا اومدم میخوردم میخوابیدم اون بچه هم شاید مثل من بشه

شاید

الهه سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 10:32

سلام اجی خوبی اوه اوه چه زود داره برات میگذره اجی نی نی اوج ۸ و ۹ ماهگی تکون میخوره اونم پسر باشه تو این ماه ها تکون میخوره دختر زود تکون میخوره اما پسر نه جمعه بود فکر کنم اجیم اومده بود خونه مون لگد زدن بچه شو دیدم غلط نکنم این از همون بچه هایی هست که بیاد میخوره میخوابه

شیطون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.