مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

معده درد 

معده درد 

و باز هم معده درد 


نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 23:15 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام وااای بلا دوره عزیزم خیلی بده معده درد
ولی من شنیدم تو بارداری شایعه س انشالله زودی خوب میشی

سلام. فکرکنم از معدم به عنوان بالشت استفاده میکنه. ممنونم عزیزم

فافا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 10:52

منم زیاد معده درد کشیدم.
برو دکتر عزیزم
عرق نعناع نمی دونم برات خوبه یا نه . خاکشیر هم بلدم ! دیگه هیچی از طب سنتی نمی دونم !

الهه پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 17:09

سلام اجی خوبی بهتری اجی
اگه زبونم لال بهتر نشدی یه قاشق چای خوری عسل بریز تو چای دردتو کم میکنه اجی ببین به این توجه کن که چی خوری که معده ات درد گرفته بعضی از معده ها مثل معده من به غذای کهنه حساسن شاید تو هم چیزی خوردی که کهنه بوده

عسل مامانی پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 11:45 http://asalemamaniye.blogfa.com/

وای وای نگو از این درد لعنتی به هیچ وجه من الوجوه نمی تونی باهاش کنار بیای تا قعر جهنم می برتت اما دلش نمی یاد ساعاتی برت می گردونه دوباره از نو

هی وای من یعنی راه حلی نداره

الهه چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 21:55

سلام اجی خوبی اوه اوه نمیدونم چی بگم اجی حتما یه چیزیو خوردی که ضرر کرده انشاءالله زود خوب میشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.