مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۲۸ هفتگی ما

روز شنبتون کلی بخیر امیدوارم هفته ی سرشار از زیباییها داشته باشید. 

امروز من و جوجه فسقلی مون ۲۷ هفته و ۱روزمون شده . جوجه فسقلی دیگه حسابی قدرتمند شده ضرباتش قویتر که از روی لباس هم قابل دیدنه. با هر بار تکون خوردنش تا اسمون میرم و برمیگردم و بعدش کلی قربون صدقه فسقلی خودم میرم. اونم گویا میفهمه بیشتر برام ناز میکنه  صبحها از تکونهای زیادش بیدار میشم که میگه مامانی پاشو صبحونه بخور من گرسنمه قربونش بشم .  هر بار که به این فکر میکنم قراره یک فسقل از جنس خودمون بهمون اضافه شه احساساتی میشم  و خدا رو شکر میکنم.  هفته قبل ۴ شنبه نامزدی دختر دوستمون که فامیلم م هست دعوت بودیم از ۶ عصر مهمونی بودیم تا ساعت ۳ صبح . اینقدر پسر خوبی بودی و کلی همکاری کردی باهام که هر لحظه بیشتر عاشقت میشدم هر وقت صدای ارکستر بلند میشد و همه میرقصیدن تو فسقلی هم تو دل من میرقصیدی و کلی بندری میرفتی. اما خب زود خسته میشدی و اروم میگرفتی دوباره انرژی میگرفتی و دوباره بندری میرفتی. ای رودار خودم. ۵ شنبش هم از بس فعالیت روز قبلت زیاد بود همش در حال استراحت بودی و زیاد تکون نخوردی و عملا بیشترش خواب بودی.  

جواب ازمایش  دیابت بارداریم هم خدا رو شکر عالی بود اما چیزی که ضدحال زد بهم بازهم تیروییدم قاط زده بدجور جوری که دکترم هنگ کرده بود حالا امروز دوباره باید برم ازمایش تیرویید بدم  اگر تغییر نکرده شال و کلاه بپوشم به سمت تهران. خدا کنه تیروییدم بهتر شده باشه و مشکلی برای فسقلیم پیش نیاد استرس دارم اما کاری از دستم برنمیاد جز انتظار. برامون دعا کنید این مشکل تیروییدم حل شه ممنونم دوستهای مهربونم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 12:14 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

ای قربون این پرنس کوچولو بشم من. همیشه به جشن و شادی.
خدا رو شکر که آز دیابتت خوب بوده. من از تیرویید سر در نمیارم متاسفانه. ولی ایشالا که چیزی نیست. نگران نباش.

ممنونم عزیزم. خدا نکنه. ایشالا تیروییدم بخیر میگذره

فافا دوشنبه 30 فروردین 1395 ساعت 10:21

امان از این تیروئید.
منم گرفتار کرده !
نمی دونم این از کجا اومد.
نگران نباش. توی 3 ماه اول مهمه که تیروئیدن کنترل شه.
انشالله به سلامتی این چند هفته هم تموم بشه و کاکل زری بپره توی بغل مادرش.

اره والا کلی دل نگرونم کرد. خوشبختانه فسقلی به تیرویید من وابسته نیست اما خب باز خطرناکه.
ایشالا

نل یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 23:52

خدا یارو یاور خودت و فرزند عزیزت:):)

ممنونم نل عزیزم

حوا یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 11:38 http://arameshejaanam.blogsky.com/

تپش های قلبش مستتدام
خیلی مراقب تیروئیدت باش
تیروئید از دیابت خیلی خیلی مهمتره چون رشد اعصاب و مغز جنین به تیروئید مربوط میشه

ممنونم عزیزم. فعلا که به دکتر غدد مراجعه کردم دوز داروم رو افزایش داد توکل به خدا

پریسا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 18:55 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
ماشالله پسرت هوای مادرش و داره
انءشالله برطرف میشه

سلام. ایشالا

الهه شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 11:57

سلام اجی خوبی خدازوشکر که بهت خوش گذشته اجی اما چه خبره تا ۳ صبح اجی
نگران تیروییدت نباش اجی ان شاءالله که چیزی نیست و حل میشه اجی امیدت به خدا باشه و توکل به خدا بکن اجی منم همیشه توکل به خدا میکنم اجی

سلام. مهمونیه دیگه.

مریم شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 11:53

سلام عزیزم خدا بزرگه ان شاء الله که چیزی نیست و مشکل تیروئیدت هم بر طرف میشه اگه لایق باشم برات دعا می کنم .

سلام. ممنونم . بله که لایق هستید: من که به تیرویید قاط زده عادت دارم اما این فسقل خان رو چه کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.