مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

هفته ۳۳

امروز ۳۲ هفته و ۴ روزمه با وزن۶۷/۷۰۰  . سعی میکنم به ترازو نگاه نکنم به هفته هام نگاه کنم بهتره. این چند روز اخر اردیبهشت بدجور رو اعصابم بود تموم نمیشه بره ماه بعدی  این روزها کمی برام کسل کننده شده  زود خسته میشم عصبی میشم. استرس زایمان زود رس دارم هنوز کلی کار دارم سرویس خوابش نیومده  چند تا خرده ریز باید بخرم اتلیه نرفتم. کارهام زیادن منم زود خسته میشم. ای کاش الان ۳۰خرداد بود و کم مونده به لحظه دیدار من و پسری   خب چیکار کنم بیطاقت شدم

دیروز فسقلی از صبح شیطونی میکرد و هی تو شکمم کله ملق میزد خیلی باحال بود تا ساعت۱ شب هم ادامه داشت. بجاش امروز ارومه انگار داره خستگی میگره برای فردا دوباره شروع کنه  ضرباتش قویتر شده و کاملا حرکاتش از روی لباس معلومه. هر روز صبح با صدای باباجونیش از خواب بیدار میشیم در حالی که کلی در حال ناز کردن کوشان و باهاش حرف میزنه این فسقلیم گوش میده و تکون نمیخوره تا باباجونیش میره شروع میکنه شیطونی کردن و وول خوردن . از روی خنده های من بابا جونیش دوباره میاد ببینه چه خبره دوباره فسقلی اروم میشه انگاری داره باهاش بازی میکنه فسقل رودار خودم. 

خدایا  شکرت برای بودن و تجربه کردن این روزها. 

نظرات 11 + ارسال نظر
سیمرغ چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 13:42 http://manobaba95.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
واااااااااااااااااااااااااااای چه حس خوبی , کاش خدا نصیب من و همه منتظرا هم بکنه و این حس ها رو تجربه کنیم , این جور که تعریف کردی بیشتر دلم نی نی خواست
خواهر عزیزم استرس به خودت راه نده و توکل کن به خدای بزرگ

سلام ایشالا به زودی این لحظه ها رو با تموم وجودت تجربه میکنی عزیزم

سارا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 10:14 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

خدا را شکر همه چیز خوبه دوست خوبم .

استرس به خودت راه نده همه کارا اونجور که می خواهی حل میشه . نگران نباش .

موفق باشی عزیزمم

قربونت برم.

نل یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 12:13

ای جوونم...چقدر خوشگل موشگل تعریف میکنی.آدم دلش نی نی میخاد:))
وااای..خرداد...چ زووود گذشت..
چندروز دیگه نی نی سالم و سرحال ایشالله بغلته و عطرتنشو حس میکنی:):)

فدات عزیزم. واقعا خرداد زود اومد ایشالا برامون دعا کن

نسیم یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 10:31 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

یاداوری خاطراتت

حوا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 11:55

رمز رو قسمت تماس با من براتون ارسال می کنم

ممنونم عزیزم لطف کردید

فافا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 11:25

من از الان استرس زایمان رو دارم ظ!@!!!!!!!!!!
به خدا از بس که بچه های امروزی بد قلقن ماشالله
ولی نگران نباش
خدایی که تاحالا مراقب تو پسری بوده از این به بعد هم هست عزیزدلم
راستی برنامت برای زایمان چیه؟
سزارین یا طبیعی ؟

من که سعی میکنم با چیزهای دیگه خودم رو مشغول کنم به زایمان فکر نکنم
فعلا برنامه ی ندارم احتمال ۹۰ درصد سزارین بشک باز معلوم نیست

حوا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 09:38 http://arameshejaanam.blogsky.com/

سلام
به به به این پسر قند عسل
دخترمنم برای باباش ناز میکرد و تکون نمیخورد
انشالله که عاقبت بخیر بشی
به خودت استرس وارد نکن و از لحظه هات لذت ببر
ماشالله اسمش هم خیلی زیباست...
سعی کن استرس نداشته باشی چون روی وزن گیری بچه ات تاثیر داره...
راستی تاریخ زایمان کی هست؟ قصد زایمان طبیعی داری یا سزارین؟

سلام عزیزم. پس این ناز کردنها طبیعیهشیطونها.
ممنونم خانمی لطف داری . دیگه زدم بیخیالی راحتتره کارها هم بهتر انجام میشه
فعلا برای سز یا طبیعی تصمیم خاصی ندارم دکی هر جور صلاح بدونه انجام میدم. تاریخ زایمانم احتمالا اوایل تیر ماه هستش
راستی حوا جون دوست دارم بیشتر باهاتون اشنا بشم خوشحال میشم به منم رمز بدید

marzi شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 08:03 http://rozegaremarzi.blogsky.com

باید تجربه جالبی باشه.
ان شاالله چشم بهم بزنی کوشان تو خونه داره وول میخوره و اثاثها رو بهم می ریزه.

ایشالا بزودی تجربش میکنی
ای جونم فکر کردن بهش هم باعث میشه قند تو دلم ای بشه

عسل مامانی جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 20:23 http://asalemamaniye.blogfa.com/

دقیقا دختر کوچولوی منم تا صدای باباش رو می شنیداز جاش تکون نمی خورد
واااای مرضیه جون ترس از زایمان زودرس تو فکر همه خانم های باردار هستش من حتی بعضی موقع ها با علایمی که تویه کلاس ها می گفتن با خودم تطبیق پیدا می کردم می شستم مثل دیوانه ها گریه می کردم اما بعدا متوجه شدم هر ذره استرس چقدر در روحیه جنین تاثیر می گذاره در واقع هر حالتی در دوران بارداری داشته باشی به کودکت منتقل می شه
با امید به خدا کارات رو با صبر و حوصله انجام بده وبه رضای خدا راضی باش

پس این استرس زایمان زودرس برای همه مامانها هست.
واقعا راضیم به رضای خدا. ارامش داشتن از همه بهتره اما خب هورمونها بعضی وقتها میزنه سقف

الهه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 21:58 http://elahesong.blogsky.com

میدونم اجی اما پسرت که نمیخواد حرص بخوری و عصبی بشی اجی پس سعی کن زیاد عصبی نشی اجی

الهه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 20:40 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی این روزا هم زود میگذره اجی نگران نباش زودی میگذره اتلیه هم همچین زیاد مهم نیستا اجی مهم سلامتی خودت و نی نی هست اجی در مورد زایمان زودرس هم نگران نباش توکلت به خدا باشه و امیدوار باش به خدا و صبور باش و زیاد عصبی نشو اجی زودی میگذره اجی

هر کسی برای خودش برنامه هایی داره وقتی نتونی سریع و سیر جمعشون کنی عصبی میشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.