مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من
مامان آینده

مامان آینده

خاطرات من

۳ مهر و ۸۲ روزگی

کوشان امروز ۸۲ روزش شده روز به روز داره خوردنی تر و عشقولی تر میشه . کاملا من و باباش رو میشناسه تو مهمونی ها غریبی میکنه و تموم لب و لوچش به سمت پایین سُر میخوره اینقدر خواستنی میشه در این حالتش.فقط و فقط به من میچسبه و آروم میشه حتی بغل باباش هم نمیره . 

شبها خوابش خیلی خیلی بهتر شده و حداقل ۳ ساعتی رو میخوابه که خودش نعمت بزرگیه برای من. صبحها هم اکثرا خوابه فقط برای شیر بیدار میشه و دوباره بیهوش میشه و فرصتی میده که به کارهای خونمون برسم غذایی درست کنم  اما وقتی بیدار میشه من میشه یک ادمی که کاری نداره و تمام و کمال در خدمت کوشانِ . 

دیروز میزاشتمش روی پاهام طوری که  به پاهای من فشار وارد میکرد و سعی میکرد از روی پاهام فرار کنه . مامانم معتقده کوشان زود حرکت میکنه . یعنی شیطونِ. 

امروز یک دستمال عروسکی داشت بهش دادیم سفت بغلش کرده بود و خوردش یعنی فقط خودم رو کنترل کردم نخورمش    وقتی داشت عروسکش رو میخورد چشماش برق میزد شیطون خودم.  

کوشان عاشق شعر شده و وقتی سرحال منم در حال شعر خوندنم. اما خب شعرهام همگی قدیمیه و مربوط به بچگیهای خودمه. براش کتاب هم خریدم که رنگهای تیز و شکلهای بزرگی داره وقتی اونم باز میکنم کلی توجهش جلب میشه و دقت میکنه. 

مامانهای مهربون که تجربه کتاب خوندن دارید چند تا از اون کتابهایی که بچه ها عاشقش میشن رو به منم معرفی کنید تا برای کوشان تهیه کنم. پیشاپیش ممنونم



نظرات 7 + ارسال نظر
فافا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 15:01

نوشته هاتو میخونم دلم میخوادزودترسپهربیاد
فداش بشم جوجورو
اسم کتاب روکسی بهت گفت
به منم بگوعزیزم

حوا سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 09:40

عااااقااااا منم بیام بخولمش؟
دیگه وقتشه بذاری روی سینه که سینه خیز رو یاد بگیره
اسباب بازیهاشو رو هم جلوش بذار که تلاش کنه برای بدست آوردنشون...
دختر من کتاب حیواناتش رو خیلی دوست داره...
عروسک پولیشی براش بگیر... از اونا که داخل گوششون یا دست و پاشون از پلاستیک استفاده کردن که خش خش صدا بده ... تو این سن خیلی خوششون میاد از صدای خش خش پلاستیک....

بفرماسعی میکنم اما دوست داره همش بشینه.
از این عروسکها داره اما علاقه یی نشون نداده فعلا.
از کتاب حسنی و شعرش خوشش میاد

میترا دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:01

به به چقد شیرین مینویسین منم دوست دارم کوشانتو بوسه بارون کنم خدا واستون بزرگش کنه و همیشه شاد و خوش و سلامت باشین عزیزم

ممنونم عزیزم لطف داری. ایشالله .

فاطمه یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 22:57 http://asalemamaniye.blogfa.com/

من کتابای حمام و کتاب های 3-6 ماهه و 6-9 و 9-12 ماهه را واسه دخترم خریدم که خیلی عاشقش بود و همش دوست داشت دست خودش باشه و ورق بزنه یه سری کتاب ها هم هستن که به شکل خرگوش و حیوانات هست که چون جورواجور هست بچه ها دوست دارن راستی من یه دو تا سی دی قصه و شعر هم واسه زهراجون خریده بودم این موقع بچه ها عروسک هایی که می چلونن صدا می کنه را خیلی دوست دارن

البته بهترین جا کانون فکری کودکان هستش که خیلی خوب می تونن کمکتون کنن

ممنونم عزیزم لطف کردی. زهرا جونم خوبه در حال شیطونیه

نسیم یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 11:58 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

ای جوووونم خوردنی خاله. تو این سن که فقط کتاب های تقویت هوش که همون شکل ها و رنگ ها رو دارن بدردش میخوره. من بیشتر براش لالایی میخونم. تو حاملگی هم براش میخوندم و از روز تولدش عاشقشون بود. راستی نویان عاشق پیرمرد مهربونهههه

اون کتابها رو دارم . خودم از کتاب حموم خوشم نمیاد

مریم یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 09:44 http://taranom9696.blogfa.com

ای جانم فسقلی .
از طرف من یه ماچ گنده به لپای نازش بکن.

دوتا ماچ میکنم قبوله

الهه شنبه 3 مهر 1395 ساعت 18:47 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خدا حفظ کنه کوشانو برات اجی
اما اجی بچه ها معمولا مامان باباشونو از چهارماهگی میشناسن اجی
اجی راستی تا اونجایی که من یادمه کوشان ۱۴ تیر به دنیا اومد درسته اجی؟؟؟؟

سلام عزیزم. درسته ۱۴ تیر بدنیا اومد. بچه ها اولش از روی صدا و بوی بدن پدر مادرشون رو میشناسن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.